مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-08اقتصادي

فجر44| اینترنت 4G به بام ایران رسید/ تأمین زیرساخت در شهرک صنعتی رینه


پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی لاریجان مازندران در شهر رینه با طول 4 هزار و 500 متر و اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، همزمان با دهه فجر پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی لاریجان مازندران در شهر رینه با طول 4 هزار و 500 متر و اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم با اشاره به اینکه باید به بخش لاریجان که دچار کمبودهایی بوده است، ویژه نگاه شود، اظهار کرد: زیرساخت 100 کیلومتری فیبر نوری به لاریجان با اعتبار 100 میلیارد تومان آمده است و امیدواریم تا پایان بهمن امسال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد افتتاح این دستاورد بزرگ باشیم.

سیدعباس حسینی با اشاره به تأمین زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی رینه، افزود: اقدامات دیگر فیبرنوری در ادامه مسیر 100 کیلومتری قرار دارند.

وی با اعلام اینکه باید شهرک صنعتی لاریجان از حالت رکود خارج شود، تصریح کرد: زیرساخت های آب، برق و فیبرنوری در این شهرک جریان دارد و در آینده نزدیک با پایان عملیات گازرسانی زیرساخت های تولید و صنعت در این بخش مهیا می شود تا با اشتغال بالا در این بخش کمتر توسعه یافته اتفاقات خوبی را در لاریجان شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| اینترنت 4G به بام ایران رسید/ تأمین زیرساخت در شهرک صنعتی رینه

فجر44| اینترنت 4G به بام ایران رسید/ تأمین زیرساخت در شهرک صنعتی رینه